контакт тел. +381 (11) 3034 353  |  ел. адреса: info@omega.rs
Српски  |  English

ОБУКЕ

Ајнштајн Ако нешто не можеш објаснити на једноставан начин, не разумеш то довољно.

ОбукеОмега првенствено изводи обуке за правна лица и наставак текста је углавном намењен организаторима обука из сектора за људске ресурсе. Међутим, ако сте физичко лице и занимају Вас појединачни курсеви (теме), предлажемо Вам да их погледате, изаберете нешто одговарајуће и позовете нас телефоном. Пронаћи ћемо неко решење и за Вас.

Како лакше организовати обуке?

Организовање обука запослених сигурно спада у најбитније ствари које ради сектор за људске ресурсе. Сложеност и важност овог процеса реално може сагледати само неко ко је учествовао у њему. Само неки од корака су избор теме, учесника, добијање раних сагласности, одобрења, слободних термина, избор интерног или екстерног предавача, организовање превоза, смештаја, боравка, повратка.. Много „физичког посла“ је неопходно обавити да би учесници и менаџмент били задовољни. Поготово кад су учесници менаџери.

Термини нису проблем

Један од изазова (или проблема, како год) са којим се често сусрећу многе колеге из сектора људских ресурса јесте уклапање термина обука (интерних и екстерних) и слободних термина запослених. Нпр. руководилац сектора „тог и тог“ се досети у последњи час да његови људи ипак не могу доћи у петак (можда ненадани колегијум?) али ће вероватно моћи у уторак (или четвртак) па је на вама да са извођачем обуке померите све за који дан итд.

Ако су у питању појединачне обуке, наше искуство говори да се оваква ситуација може лако избећи коришћењем ваучера са уписаним терминима. Другим речима, термини су фиксни, дефинисани по неколико месеци унапред, један ваучер се односи на једног полазника. У тој ситуацији поменути руководилац сектора „тог и тог“ нема маневарског простора што сектору за људске ресурсе олакшава читав поступак. Да ли овакав систем ваучера увек функционише? У 90 % случајева одговор је „Да!“.

Шта је битније, добар предавач или добар простор?

Друштвено пожељан одговор је: „предавач“. Људи су дошли да нешто науче, најбитније је да чују врхунског стручњака и предавача који ће им пренети знања и / или вештине. Па ипак, реалан одговор је: „и једно и друго је битно“. Наша искуство говори да у укупној оцени коју ће учесници обуке (тренинга) дати на крају веома много учествују и фактори као што су: квалитет смештаја, превоза, организовање ваннаставних активности.

Зато смо ту да Вам помогнемо и око ствари које нису најдиректније везане за наставу.

Онолико колико Вам је потребно.

Ваши захтеви

Веома је битно да садржај обуке (тренинга), као и примери који се користе буде прилагођен реалном окружењу полазника. Због тога списак тема (курсева) који смо овдје навели можете схватити као оријентациони списак. У пракси се често дешава да клијент захтева да се неке теме споје, на неке стави нагласак, неке изузму, неке додају итд. Другим речима, за сваког клијента се агенда посебно прилагођава.


Како да започнемо сарадњу?

Најкраћи и најбржи пут да заједно организујемо успешну обуку јесте да нас контактирате телефоном на +381 (11) 30 34 353.