3X
 БРЖЕ.

Прилагођене апликације за сложенe пословнe процесe.

Omega Business Development

Omega BD на јединствен начин развија сложене пословне апликације.

Захваљујући томе наши клијенти долазе до прилагођених решења барем 3 пута брже.

Захваљујући томе користе софтвер какав им треба и када им треба.

Захваљујући томе боље послују.

Наш приступ

Знамо да је сваки клијент посебан и да су његови пословни процеси посебни. Сходно томе, универзална софтверска решења не могу да заиста реше његове проблеме. Зато је потребан прилагођен софтвер. Пут до прилагођеног софтвера треба да буде брз, удобан и економичан. У супротном ће решавање проблема бити касно, напорно и финансијски неисплативо.

Јединствена методологија

Од 2014. усавршавамо и примјењујемо властиту методологију и алате за развој пословних апликација. То радимо у сарадњи са предузећима и институцијама као што су Кока Кола Хеленик, ДХЛ, Адико банка, Факултет организационих наука…

Стога наши клијенти могу рачунати на акумулирано знање и искуство које уграђујемо у све наше производе.

Једна од карактеристика наше методологије јесте да истовремено анализирамо клијентов проблем и развијамо прототипове софтвера. Клијент је све вријеме активно укључен тако што описује свој проблем, пословне процесе, даје коментаре на прототипе, учествује у тестирању. На основу тих коментара се ради нова верзија прототипа која је ближа коначном рјешењу и процес се понавља у круг. На крају последња верзија прототипа постане коначна верзија апликације која је спремна за коришћење и одржавање.

Пословно окружење може да се промени што често доводи до промене захева према софтверу. Због тога је битно да апликација може да се ефикасно прилагођава и након што је почело њено коришћење и одржавање. То у пракси значи да у било ком тренутку можемо поново започети нови круг развоја. Развој и тестирање апликације се изводе на засебним окружењима што омогућује несметано коришћење њене актуелне верзије док год нова (upgrade) није у потпуности дорађена и тестирана.

Важно је истаћи да исти људи који анализирају клијентов пословни процес непосредно учествују у изради прототипова. На тај начин се додатно повећава ефикасност развоја пошто ће они из прве руке добијају повратне информације од клијента.

За разлику од класичног развоја гдје се прво уради спецификација па затим софтвер, наша методологија омогућује да спецификација буде последица развоја прототипова и завршава се на крају пројекта. Искуство нам показује да је клијенту много једноставније да тестира прототипове него да чита пројектну документацију и на основу техничких спецификација препознаје да ли ће софтверско рјешење задовољити његове потребе.

Главне предности наше методологије су:

  • Потпуно прилагођавање апликације клијентовим потребама
  • Клијент непосредно може да прати рокове и напредак пројекта
  • Све грешке у логици, дизајну или изради се веома брзо уочавају
  • Ефикасно прилагођавање апликација новим пословним потребама

Јединствени алати

Критична карика у оваквој методологији је развој прототипа – да би се постигао успех неопходно је да тај развој буде изузетно брз како не би кочио читав процес. Све ово је могуће захваљујући нашој иновативној ”лоу код” платформи Omega Workflow Manager.

”Лоу код” концепту сигурно припада будућност развоја софтвера. Због тога се на тржишту могу пронаћи разни алати засновани на том принципу. Ово су препознали и највећи произвођачи софтвера који нуде своја решења. Међутим, ниједно се није наметнуло као доминантно и постоје многе области и случајеви које ”велики играчи” не покривају.

Omega Workflow Manager смо стога развили од нуле, користећи Open source алате. Нисмо били ограничени наслеђеним технологијама, концептима, роковима и осталим препрекама са којима се суочавају велики. Са друге стране, на располагању смо имали добре идеје, искусан развојни тим, вријеме и сталан одзив девелопера који су га користили за рјешавање конкретних проблема.

Omega Workflow Manager на јединствен начин спаја ”no code“ и „code“ принципе. Тако нпр. омогућује девелоперу да развија не само апликацију за корисника већ и да сам себи без програмирања направи нове алате. Можемо рећи да наша платформа развија саму себе.

Начин коришћења

Готове апликације могу бити инсталиране на нашој инфраструктури и клијент их користи као услугу (SaaS). Такође постоји могућност да се инсталирају на инфраструктури клијента.

РЕФЕРЕНЦЕ

Ово су нека предузећа и институције која су нам указала поверење.

Области

Неке од области које покривају наша решења развијана на Omega Workflow Manager платформи су:

Малопродаја

Управљање лојалти програмима, примена малопродајних акција у реалном времену, подршка купцима, размена информација између објеката, требовања робе.

Телекомуникације

Потпуна подршка у пружању телекомуникационих услуга, управљање корисницима и сервисима, продајном и партнерском мрежом, портал за кориснике, кол центар.

Људски ресурси

Кадровска евиденција, радни сати, плаћена одсуства, праћење учинка и потенцијала, портал за запослене, припрема за обрачун плате, ел. учење.

Услуге

Управљање процесом продаје и извршења услуга, наплата, праћење пројеката, активности и ресурса, комуникација са клијентима, извештавање.

еВлада

Управљање људским ресурсима, размена података у ел. облику између различитих органа, ел. седнице, ел. учење, системи за управљање судским процесима.

Некретнине

Свеобухватно решење за одржавање базе некретнина, клијената и послова. Праћење учинка запослених, стања на тржишту. Интеграција са веб сајтовима.

Примери

Проширење ERP лиценци

Готово сва предузећа су данас под притиском да смање трошкове. Истовремено многима су потребни бољи системи за брже реаговања на брзе промене у условима пословања.
Овај документ показује како је велики дистрибутер кабловске телевизије, интернета и телефоније пронашао трошковно ефикасан начине да прошири постојећу инфраструктуру имплементирајући Omega Workflow Manager апликацију.

Преузми
Централини систем за управљање предметима у судовима

Циљ овог сложеног пројекта којег финансира ЕУ је да значајно подржи српско правосуђе заменом постојећег система за управљање предметима новим централизованим системом. Нови систем (САПС – стандардизована апликација правосуђа Србије) омогућује пуну дигитализацију судских процеса, аутоматизацију обраде судских предмета и подржава сарадњу између укључених страна, као што су судови, тужилаштва, адвокати итд.

Преузми

Партнерства

Природан стратешки партнер са којим сарађујемо дуго година је Факултет организационих наука из Београда. Између осталог, Omega Workflow Manager се користи у наставне сврхе, студенти завршних година се активно укључују у пројекте, примењују научено, стичу драгоцена искуства. Сарадња са факултетом осигурава да се у нашу платформу уграђују најновији концепти из ИТ-а и организације процеса што је критично за алат којим се праве пословне апликације. Такође, на тај начин је обезбеђен непрекидан прилив девелопера обучених за коришћење Omega Workflow Manager платформе. На тај начин ефикасно заобилазимо проблем недостатка класичних програмера на тржишту.

Бројке

20+

земаља у којима се налазе наши клијенти

2.000.000+

људи користи директно или индиректно наше апликације

90%

клијената нам долази по препоруци

Контакт

Omega Business Development д.о.о.

  • Џорџа Вашингтона 12
  • Београд, Србија
  • + 381 (11) 30 34 353
  • [javascript protected email address]